Serwis

Próbowałeś wyłączyć i włączyć? Jeśli problem dalej występuje, jest to zadanie dla nas!

 

Czym zajmuje się nasz serwis?

 

Serwery

Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze serwerów. Jeśli Twój serwer zwalnia, przegrzewa się, wydaje niepokojące dźwięki lub działa zbyt głośno – jesteśmy tu, by pomóc. Oferujemy diagnostykę, naprawy, modernizację sprzętu i optymalizację oprogramowania. Naszym celem jest zapewnienie, że Twój serwer będzie pracował stabilnie i wydajnie, bez żadnych zakłóceń.

Komputery stacjonarne

Zajmiemy się Twoim komputerem stacjonarnym! Zrobimy wszystko, żeby działał jak nowy – od diagnozy problemów, przez naprawy i wymianę części, aż po porządne czyszczenie i optymalizację systemu. Bez względu na to, czy sprzęt się zawiesza, wolno działa, czy coś się zepsuło.

 
 

Laptopy / Notebooki

Twój laptop lub notebook działa wolniej, przegrzewa się, a może potrzebuje naprawy? Jesteśmy tutaj, żeby pomóc! Oferujemy wszystko – od wymiany matrycy, przez naprawy klawiatury, aż po rozbudowę pamięci i dokładne czyszczenie wnętrza. Bez względu na model, przywrócimy Twojego laptopa do pełnej sprawności.

Sieci ethernet / wi-fi / światłowodowe

Konfiguracja i naprawa sieci przewodowych, bezprzewodowych oraz światłowodowych nie stanowi dla nas problemu. Jeśli masz problemy z łącznością, spadkiem prędkości, zakłóceniami lub konfiguracją nowych urządzeń, jesteśmy tutaj, aby to naprawić. Zadbamy o stabilność, bezpieczeństwo i pełną wydajność Twojej sieci, niezależnie od jej rodzaju i złożoności. Dzięki nam Twoja sieć będzie działać szybko, wydajnie i bez przestojów.

 
 

Oprogramowanie

Nasi serwisanci mogą zdalnie lub na miejscu rozwiązać problemy z oprogramowaniem i aplikacjami. Jeśli Twoje programy nie działają poprawnie, zawieszają się, mają problemy z wydajnością lub występują błędy, możesz na nas liczyć. Oferujemy pomoc w diagnozie i naprawie problemów z aplikacjami, instalacją, aktualizacją oraz optymalizacją działania oprogramowania.

Masz pytania?
Jesteśmy tu by pomóc!

Pytania i odpowiedzi

Poznaj najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi odnośnie rozwiązań IT.

Czy moje dane są bezpieczne podczas naprawy?

Tak, dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane były bezpieczne. Zalecamy jednak regularne tworzenie kopii zapasowych, ponieważ w niektórych przypadkach przywracanie systemu może prowadzić do utraty danych.

Ile kosztuje naprawa sprzętu?

Koszt naprawy zależy od rodzaju usterki i wymaganych części. Po diagnozie przedstawiamy dokładną wycenę, którą klient musi zaakceptować przed przystąpieniem do naprawy.

Czy otrzymam gwarancję na naprawę?

Tak, oferujemy gwarancję na naprawione urządzenia oraz wymienione części. Standardowy okres gwarancyjny to 3 miesiące, chyba że producent części określa dłuższy okres gwarancyjny.

Czy oferujecie usługi zdalne lub serwis na miejscu?

Tak, oferujemy pomoc zdalną w rozwiązywaniu problemów np. z oprogramowaniem, a także serwis na miejscu u klienta w przypadku większych instalacji lub konieczności diagnozy na miejscu.

Czy oferujecie usługi odzyskiwania danych?

Tak, świadczymy usługi odzyskiwania danych z uszkodzonych dysków, kart pamięci i innych nośników. Zakres odzyskiwania danych zależy od stopnia uszkodzenia nośnika.

Czy oferujecie wsparcie techniczne po naprawie?

Tak, zapewniamy wsparcie techniczne po naprawie. Możemy pomóc w dalszych problemach związanych ze sprzętem lub oprogramowaniem, które mogą pojawić się po interwencji serwisowej.

Poszukujesz innego rozwiązania?

Porozmawiaj z nami, przedstaw nam swoje wymagania, a my znajdziemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie.