To zarządzanie, utrzymanie, monitorowanie systemów informatycznych i infrastruktury IT oraz codzienne wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem czy sprzętem. Dzięki administracji oraz wsparciu IT możesz być pewny, że Twoje systemy są zawsze w najlepszej kondycji, pracownicy mają zapewnioną naszą pomoc w problemach IT, a Ty możesz skupić się na rozwoju swojego biznesu!
Poniżej znajdziesz informacje za co odpowiadamy jako Twój dział IT.
Zajmujemy się instalacją, konfiguracją oraz konserwacją komputerów, serwerów i urządzeń peryferyjnych. Monitorujemy ich stan techniczny, naprawiamy lub wymieniamy oraz zarządzamy zapasami sprzętu.
Instalujemy, aktualizujemy, zarządzamy systemami operacyjnymi oraz aplikacjami użytkowymi. Sprawdzamy zgodność z licencjami, a także rozwiązujemy wszystkie problemy związane z oprogramowaniem.
Projektujemy, wdrażamy i utrzymujemy sieci LAN/WAN. Dbamy o prawidłową wydajność sieci, rozwiązujemy problemy z jej funkcjonowaniem oraz zapewniamy bezpieczny dostęp do sieci.
Projektujemy i zarządzamy rozwiązaniami do backupu danych, replikacji, archiwizacji, przywracania danych po awarii (disaster recovery) oraz sprawdzamy ich poprawność przez monitorowanie i okresowe testy odzyskiwania.
Analizujemy i rozwijamy infrastrukturę informatyczną planując i wdrażając rozwiązania, które przyspieszą i usprawnią działania w Twojej firmie. Czasami jedna niepozorna zmiana może znacząco wpłynąć na szybkość działania systemu, czy infrastruktury.
Wdrażamy oraz zarządzamy zabezpieczeniami, takimi jak firewalle, oprogramowanie antywirusowe, systemy zapobiegania oraz wykrywania włamań IPS/IDS, VPN, IAM czy MFA (Multi-Factor Authentication).
Zapewniamy pomoc techniczną dla pracowników Twojej firmy w rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem i sprzętem. Prowadzimy też szkolenia dla użytkowników z korzystania z systemów informatycznych.
Regularnie monitorujemy działanie systemów informatycznych i podejmujemy proaktywne działania zapobiegawcze, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia problemów lub awarii, które mogą spowodować przestoje w pracy.
Jesteśmy dla Ciebie jak wewnętrzny dział IT. Wdrażamy, utrzymujemy, zabezpieczamy oraz monitorujemy Twoje środowisko informatyczne. W ramach pełnej obsługi rozwiązujemy codzienne problemy zgłaszane przez pracowników, a gdy zastanawiasz się nad usprawnieniem procesów w firmie to jesteśmy do Twojej dyspozycji, żeby znaleźć i przedstawić najlepsze rozwiązanie. Przy współpracy na zasadach pełnej obsługi informatycznej działamy w sposób proaktywny i wskazujemy Ci obszary, których poprawa może pozytywnie wpłynąć na poprawę Twoich procesów czy też bezpieczeństwa IT w firmie.
W odróżnieniu od pełnego outsourcingu IT, selektywna obsługa informatyczna skupia się tylko na wybranych aspektach infrastruktury IT. Ten typ obsługi jest dla Ciebie, jeżeli masz swój dział IT, ale część zadań chciałbyś zlecić nam. W tym wariancie współpracy możemy zająć się tylko obsługą zgłoszeń od użytkowników (pierwsza linia wsparcia), zarządzaniem, utrzymaniem, konfiguracją infrastruktury IT (druga linia wsparcia) lub administracją konkretnego rozwiązania, gdy potrzebujesz wsparcia specjalistów z danego obszaru IT (trzecia linia wsparcia).
Współpraca abonamentowa to najkorzystniejsza i najbardziej efektywna forma współpracy dla firm, którym zależy na pełnym wsparciu IT bez konieczności martwienia się o limity godzinowe. W ramach abonamentu zapewniamy nieograniczony dostęp do naszego wsparcia IT, co oznacza, że wszystkie potrzebne zadania są realizowane na bieżąco, bez ryzyka przekroczenia godzin i dodatkowych kosztów. To idealne rozwiązanie dla firm, które chcą mieć pewność, że każdy problem zostanie rozwiązany, wszystkie systemy będą zaktualizowane, a w tym wszystkim cenią sobie wygodę i przewidywalność stałej opłaty. Wysokość abonamentu jest ustalana indywidualnie i zależy od zakresu obsługi (pełny czy selektywny), od ilości sprzętu do obsługi oraz innych czynników, takich jak nasza dostępność czy poziom SLA.
Pakiet godzin (ryczałt) jest idealnym rozwiązaniem, gdy potrzebujesz określonej ilości godzin do wykorzystania w miesiącu i chciałbyś zaoszczędzić względem pakietu godzin przedpłaconych. Na koniec miesiąca otrzymujesz raport wykonanych prac, co zapewnia pełną transparentność i kontrolę nad realizowanymi zadaniami. W zależności od potrzeb, oferujemy dwa pakiety współpracy: Standard oraz Premium. Pakiet Standard obejmuje podstawowy poziom dostępności, natomiast pakiet Premium zapewnia wyższą dostępność oraz priorytet w realizacji zgłoszeń, co jest idealnym rozwiązaniem dla firm, którym zależy na szybkiej i priorytetowej obsłudze.
Współpraca na zasadach godzin przedpłaconych polega na zakupie z góry określonej liczby godzin bez terminu ważności, które możesz wykorzystać na obsługę informatyczną dla Twojej firmy. Śledzimy czas i raportujemy wykonane przez nas zgłoszenia jednocześnie informując Cię o pozostałej ilości godzin do wykorzystania, a gdy się kończą dokupujesz kolejny pakiet. Jest to idealne rozwiązanie, jeżeli nie chcesz się wiązać z nami stałą umową i mieć większą kontrolę nad kosztami, ale jednocześnie chciałbyś mieć większość benefitów wynikających z umowy abonamentowej.
Zamawiasz pomoc techniczną wtedy, gdy jej potrzebujesz, bez żadnych zobowiązań. Dzwonisz do nas, przyjeżdżamy lub łączymy się zdalnie i rozwiązujemy występujący problem, a ty płacisz za faktycznie przepracowane godziny. Nie ma stałych opłat ani kontraktów, płacisz tylko za to, co faktycznie zostało zrobione. To świetne rozwiązanie, jeśli rzadko potrzebujesz wsparcia i chcesz mieć pełną kontrolę nad wydatkami.
Ceny wyrażone w kwotach netto.
Poznaj najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi odnośnie administracji IT
Porozmawiaj z nami, przedstaw nam swoje wymagania, a my znajdziemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie.
Napisz do nas na WhatsApp